måndag 3 mars 2014

Info: Tragedi #2

Ja det går framåt. Det går så mycket framåt så att jag har fått lägga till totalt 12 sidor. Så nu är jag uppe på 44 sidor. Anledningen till detta är för att jag har smugit in 2 band till. Det är Sir Reg samt att Tatuerade Snutkukar kommer att finnas med.

Alltså jag är så nöjd med det här numret, dels är jag nöjd med innehållet men jag är även nöjd med layouten, visst det är inget extraordinärt men jag har fått till det så som jag själv vill att ett fanzine ska vara. Det är väldigt mycket läsning och faktiskt mycket intressant läsning och en enligt mig bra blandning av band. Sen tycker jag även att det är en bra mix av seriositet och lättsamhet. De medverkande banden är: Filthy Charity, Oi Polloi, Sir Reg, Strindberg Som Tortyr, Tatuerade Snutkukar, Dementia Fanzine.

Nu återstår det endast ett par småprylar. Sen ska jag skicka iväg den för kopiering. Det tackar jag Henrik för som fan. Om jag har gett honom inspiration till att köra igång med sitt fanzine igen så har han verkligen skänkt mig otroligt mycket mer fanzineskaparglädje med tanke på att det blir pappersfanzine nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar