måndag 7 december 2015

Recension: Marching On #3

Marching on #3
A5. 40 Sidor. 20 kr
www.facebook.com/marching.on.zine

Här går det undan. Innan jag hunnit säga Dallas-Sallad baklänges är Marching On ute med sitt tredje nummer. Och återigen har dom (med Tommy i spetsen) lyckats släppa ett intressant nummer. Den nya idén "Whisky on the punks" är roande där Reidar (Antipati m.fl) och Jonas (Gatans Lag m.fl) snackar punk och dricker whiskey med Markel (Hyrda Knektar). Vi bjuds också på en scenrapport från Brasilien, och jag älskar scenrapporter. Utöver det finns ett par recensioner och gigrapporter samt intervjuer med Hyrda Knektar, Nabat, Hammer and the nails och Avgå! Jag tycker intervjuerna är bra gjorda. Jag gillar Marching On men man skulle kunna peta in lite mer egna prylar och som jag skrev i recensionen för nummer 2 borde textstorleken minskas för att ge plats för ännu mer kanonbra innehåll. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar