måndag 8 april 2019

Recension: Exhausted Cocks - Demonstrations copy 2019

Exhausted Cocks - Demonstrations copy 2019
exhaustedcocks@hotmail.com
Empty Floor Productions

Jag fattar ju att det här är väldigt influerat av Antiseen, Murder Junkies och liknande. Men det betyder inte automatiskt att det går hem i min stuga. Tanken slog mig vid ett tillfälle att fan nu börjar jag bli gammal, nu har jag svårt med stök och bök-punk. Men så lyssnade jag lite på Arsedestroyer och dom fungerar fortfarande, så det är helt enkelt bara Exhausted Cocks jag har svårt med. Jag tycker ändå att jag kan höra att de har någonting som jag tror folk som är inne på typ GG Allin kan digga. Själv blir jag bara stressad som fan. Men oavsett tycker jag om liveproduktionen för det skulle bli rätt trist med en superproduktion. 8 låtar 20 minuter vilket är lagom för mig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar